lunes, 26 de noviembre de 2012

L'alfàbrega


Un dia em va tocar fer la tasca de plantar una alfàbrega on vulgues, llavors la vaig posar al costat de la menta. Llavors vaig agafar terra per posar-la i enfronta més per fer una petita muralleta perquè l'aigua es quedi quan fiquem aigua per regar molt millor l'alfàbrega. 

Després vaig buscar unes quantes pedres enormes perquè no trepitgin la planta i que sàpiguen que aquesta. Després vaig posar una terra que era abonament per a les plantes i quan vaig acabar ja vaig posar la llavor de l'alfàbrega i una altra vegada el de l'abonament i posar les pedres enormes i ja aquesta acaba la planta.
L'alfàbrega és una planta medicinal, se sol trobar per la índia on es considerava sagrada.


En el moment de la recol·lecció, que es realitza abans de la floració, ja podem utilitzar les fulles fresques. Si volem que les seves propietats durin per més temps, serà necessari assecar. Per això, es deixen en un lloc ventilat i fosc. Quan estiguin seques, s'emmagatzemen en flascons de vidre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario